Vervoer naar de meeting!

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hell-Fire
Lid
Berichten: 706
Lid geworden op: 19 aug 2004, 11:35
Locatie: Almere, Nederland

Bericht door Hell-Fire »

Ik kom met de auto, dus als ik iemand op kan pikken hoor ik het wel :wink:
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44

Tommy-Talk.com
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Hé Hell-Fire kan je ff via Apaldoorn naar Oosterbeek gaan?? :P
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Kan dan iemand een jongen van 16 meenemen???
woonplaats Limburg
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Den Haag, iemand? Zou zéér prettig zijn als ik met iemand mee kon rijden, wanneer er niemand uit deze hoek komt ga ik met de trein. Zou er dan iemand mij kunnen oppikken op Arnhem Centraal?

Bedankt!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Dodo schreef:Den Haag, iemand? Zou zéér prettig zijn als ik met iemand mee kon rijden, wanneer er niemand uit deze hoek komt ga ik met de trein. Zou er dan iemand mij kunnen oppikken op Arnhem Centraal?

Bedankt!
Ik zou je eventueel van Arnhem centraal kunnen oppikken, mocht je niet met iemand mee kunnen rijden.
Gebruikersavatar
Hell-Fire
Lid
Berichten: 706
Lid geworden op: 19 aug 2004, 11:35
Locatie: Almere, Nederland

Bericht door Hell-Fire »

Zitadelle schreef:Hé Hell-Fire kan je ff via Apeldoorn naar Oosterbeek gaan?? :P
Ik zal wel even kijken of het lukt of het wat uit maakt of zo, zo niet vind ik het geen probleem :wink:
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44

Tommy-Talk.com
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Ik weet nog niet of ik ga. Moet ik even bekijken tegen die tijd! Maar ik kom regio Rotterdam dus dan kunnen er wel een aantal meerijden!
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

darryl1234_gubbels schreef:Wie komt er langs Horn (limburg) en wil mij meenemen!
Kom op ik bijt niet !! :cheer:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

darryl1234_gubbels schreef:
darryl1234_gubbels schreef:Wie komt er langs Horn (limburg) en wil mij meenemen!
Kom op ik bijt niet !! :cheer:
Je mag zelf ook wel enige aktie ondernemen om een mogelijke lift te regelen :wink: , PB eens een aantal mensen waarvan je weet dat ze bij jou in de buurt wonen, bvb Roel of Jeroen mogelijk dat er met een van hun of een ander iets te regelen valt :) .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Mooyman schreef:Je mag zelf ook wel enige aktie ondernemen om een mogelijke lift te regelen :wink: , PB eens een aantal mensen waarvan je weet dat ze bij jou in de buurt wonen, bvb Roel of Jeroen mogelijk dat er met een van hun of een ander iets te regelen valt :) .
of neem de trein 8)
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik kom zelf uit Heesch ( Noord-Brabant ) en kan eventueel wat mensen oppikken, PB maar dan komt het goed!!!!!
8)
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
lee enfield
Lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 02 jan 2005, 23:51

Bericht door lee enfield »

ik kom uit leiden vlak bij den haag zou iemand mij willen op halen ?
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

Tim schreef:NORMAAL GEZIEN ga ik
1) naar de meeting komen
2) met de auto komen dus ik zou evt mensen uit mijn buurt kunnen meenemen. Mijn reisroute gaat over Gent - Antwerpen - Breda dus concreet denk ik aan Peter, Giel, Sander, ... Als gilles tot bij mij geraakt kan hij natuurlijk ook mee :wink:

wel een paar kleine dingen die momenteel in de weg staan:
1) Ik zal op 7 februari moeten slagen voor mijn rijexamen maar ik ben er vrij gerust in :P
2) Mijn maximum bereik met de auto ligt momenteel op ongeveer 300 kilometer (omdat mijn brandstof .. euh ... een speciaal kleurtje heeft :oops: O-) ), terwijl het 440 km heen en terug is naar Oosterbeek. Maar daar hoop ik nog een mouw aan te passen (aan mijn bereik dan, niet aan de afstand tot Oosterbeek :p)
3) Jullie moeten nog mogen, kunnen, en vooral dùrven meerijden met mij :P
Op avontuur met Tim :P. Aangezien Giel en sander me normaal van vervoer voorzien ( zoals altijd ) denk ik dat ze mss zelf zullen rijden. Maar we zullen zien. ZEg mss kunt ge vaneerst een 'remorque'' achter je auto hangen..kwestie van meer plaats te creeren :P .
War is something human...
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik kom vanuit Dronten (Flevoland), hoe weet ik nog niet maar ik ben wel vast van plan om te komen.
Is het trouwens goed als ik een vriend mee neem? Hij is weliswaar geen lid van het forum maar wel geïnteresseerd in WO2.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8133
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Natuurlijk is dat in orde Sjoerd!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie